Friday, August 21, 2009

selamat berpuasa...




selamat berpuasa.......

3 comments:

  1. helo...cuma mau bertanya..kenapa ucapan selamat berpuasa disertakan gambar2 kereta, naskhah al-quran yg mungkinnya kesan peperangan, dibom atau mungkin sekali peninggalan pengebom berani mati? ada maksud lain?...anyway terima kasih atas ucapan..cuma pesan saya jaga sensiviti agama lain...semua agama pada dasarnya menganjur kebaikan....mereka yg eksterimis tidak mewakili seluruhnya....

    ReplyDelete
  2. well, helo there...
    inilah manusia zaman sekarang suka kaitkan peperangan dengan Islam....what im trying to potray is that during an incident where the van was burned down,everything inside the van were destroyed EXCEPT the QURAN.......so behold His Almighty Power.......and the pictures act as friendly gesture reminder to keep on fasting during the Ramadhan..hope this clear things up for those who have complicated and twisted minds........

    ReplyDelete
  3. helo....terima kasih atas penjelasan saudara...mohon maaf sekiranya komen saya itu menggusarkan@mengganggu saudara...tiada niat lain cuma ada sedikit keraguan dari saya....apapun kepercayaan saudara,saya andaikan saudara seorang penganut agama yg baik...mohon maaf sekali lagi dari saya...SALAM PERDAMAIAN...oh ya...1 pertanyaan....sekiranya tiada privasi...ANDA SEORANG MUSLIM?

    ReplyDelete